صفحه اصلی / آموزش بهینه سازی سایت / تغییرات سئو سایت در سال ۲۰۱۷

تغییرات سئو سایت در سال ۲۰۱۷

با ورود به سال جدید بر آن شدیم تا با تازه های سئو سایت همراه باشیم. الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ و تغییرات سئو سایت بخش مهمی است که کارشناسان حوزه سئو و بهینه سازی سایت به دنبال آن خواهند بود. سئو و اعمال آن بر روی سایت با روش های بهینه سازی داخلی و خارجی وب سایت جهت احراز رتبه بهتر در نتیجه جستجو امکان پذیر است.
سئو سایت در واقع بهترین روش جهت ایجاد ترافیک طبیعی بدون انجام هزینه های سنگین می باشد. در حال حاضر هر سایتی می تواند با مراجعه به سرویس تبلیغاتی گوگل به نام adwords با کلماتی که دلخواه و مورد نظر آن سایت می باشد در صدر نتایج موتورهای جستجو قرار بگیرد، ولی این کار به پرداخت هزینه بسیار زیادی نیاز می باشد. البته این بخش دوره ای و برای مدت مشخص اتفاق خواهد افتاد و دوباره برای این کار نیاز به تقبل هزینه است. بنابراین به هیچ وجه این کار صرفه اقتصادی ندارد.

در صورتی که با استفاده از سئو سایت و با پرداخت هزینه بسیار کم سبب خواهید شد ترافیک مورد نظر به سمت سایت شما روانه گردد و این کار را به طور طبیعی صورت داده اید و این روش در دراز مدت سود آوری خوبی را به سمت شما روانه خواهد کرد. سئو باید منطبق بر تغییرات صورت گرفته در روبات ها و خزنده های موتورهای جستجو اعمال شود برخی تغییرات الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ و تغییرات سئو سایت منطبق بر آن سبب شده است تا کارشناسان و متخصان بخش سئو حرفه ای نیز استراتژی و هدف گذاری خود را با آن تغییر داده و نوع عملیات خود را با آن منطبق نمایند. که در ادامه به برخی از این تغییرات خواهیم پرداخت.

الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ و تغییرات سئو سایت

سئو سایت با استفاده از روش های مختلفی با توجه به تغییرات الگوریتم گوگل انجام می پذیرد. اما تغییرات روند الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ و روش های سئو سایت منطبق بر آن چگونه خواهد بود؟با توجه به تغییرات صورت گرفته در الگوریتم گوگل دیگر روش های قدیمی سئو شاید به خوبی پاسخ گو نباشد و باید دنبال راهکارهای جدید بود. اما برخی تغییرات و تمرکز بیشتر موتورهای جستجو در تمرکز بر قسمت ها بیشتر و در برخی بخش ها کمتر شده است از جمله: تمرکز بیشتر بر روی موبایل، امروزه با رواج گوشی های هوشمند جستجو های موبایلی بسیار رونق گرفته است و بسیاری از افراد جستجو های اینترنتی خود را از این طریق انجام می دهند.

بنابراین بهینه سازی هر چه بیشتر سایت انطباق با موبایل و سیستم های عامل های آن در سال ۲۰۱۷ بسیار با اهمیت خواهد بود و یکی از شاخصه ها و امتیازدهی الگوریتم های گوگل در سال ۲۰۱۷ این بخش می باشد. گوگل در حال حاضر از چند الگوریتم جدید جهت جستجوهای موبایلی به بازار رونمایی نموده است. فریم ورک جدید معرفی شده از طرف گوگل با نام ( Accelerated mobile pages ) که بیشتر تمرکز آن روی افزایش سرعت بارگذاری و لود شدن سایت بر روی گوشی موبایل می باشد از نمونه هایی از این بخش می باشد.
بخش بعدی تغییرات در قسمت محتوا گذاری اتفاق افتاده است و آن بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو با استفاده از دیگر کلمات کلیدی اصلی مرتبط به کلمه اصلی سایت می باشد. یعنی تنها به این بخش که سایت شما با یک کلمه کلیدی در رده های بالا موتور جستجو قرار دارد اکتفا نکنید بلکه باید دیگر کلمات کلیدی که مشخصه هایی از سایت هستند را با استفاده از سئو و محتوا گذاری ارتقا دهید.

منبع: https://fastseo.ir

درباره ammarlu

این مطالب را نیز ببینید!

5 نکته افزایش سئو سایت

۵ نکته افزایش سئو سایت

در این مقاله آموزش سئو ۵ نکته افزایش سئو سایت در سال ۲۰۱۷ معرفی شده …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *