صفحه اصلی / آموزش بهینه سازی سایت / استراتژی های محتوای سایت

استراتژی های محتوای سایت

سوالات کاربر در مورد محتوای سایت

آیا چیزی در محتوای سایت وجود دارد که شما طرز کار آن را در مقابل نمایش موتور جستجوی سایت شما بدانید؟
آیا کلمات کلیدی شما در هیج جای محتوای سایت پیدا نمی شود؟

اکنون زمان آن رسیده که در مورد این مسئله رسیدگی شود. امروز روز مهمی است زیرا شما در واقع  به سوی گذاشتن کلمات کلیدی که در مورد آن به خوبی تحقیق کردید سوق پیدا می کنید و  آن را بر روی محتوای متن منتشر شده در سایتتان استفاده می کنید.

آیا برای شما تعجب شده است که چگونه نتایج جستجو برای کلیک شدن بر روی آن انتخاب میشوند و چگونه شما این شرایط را برای خودتان بوجود می آورید. آیا آنها سایت شما را انتخاب می کنند؟

یک بررسی  چشم انداز در سال 2007، محققان دریافتند که رفتار جستجوگرها، کاملا برای مرورگر جستجو متفاوت بود که در آن فرد برای اینکه یک وب سایت خاص پیدا کند تایپ می کند ، در جستجوی اطلاعات فرد جواب سوال رو می بیند.

محققان آلمانی از کاربران می پرسد که آنها چگونه کلیک هایشان را انتخاب می کنند. عامل موفقیت وضوح لیست متن بود. این بدان معناست که شما مطمئن شوید که فهرست حاوی متن شما، باید قابل خواندن برای کاربر باشد نه اینکه با کلمات کلیدی تحریفی پر شود.

مدت زمان موتور جستجو برای سایت:

  • جستجوگرها 30 درصد از وقت خود را صرف خواندن لیست عنوانشان می کنند
  • 43 درصد از وقت خواندشان را صرف توضیحات می کنند
  • 21 درصد از وقتشان را صرف آدرس سایت(( url می کنند
  • متوسط زمان کل قبل انتخاب کلیک 5.7 ثانیه برآورد شده است (منبع: کرنل دانشگاه علوم کامپیوتر و تعامل انسان و کامپیوتر)

 اعمال استراتژی مقاله برای ایجاد تغییرات متن تان

  • کلمه خاص که هر زمان در متن ظاهر می شود را با یک کلمه کلیدی اولویت بالا جایگزین کنید.
  • یک محتوای گرافیک را با یک کلمه کلیدی برای متن جایگزین کنید.
  • درست نوشتن یک مخفف ( حداقل در اولین حضور خود در صفحه)
  • توسعه و گسترش شکلهای مختصری از کلمات کلیدی تان
  • مطمئن شوید که نام شرکتتان در متن هر صفحه وجود دارد
  • از کلمات کلیدی در لینکها در هر جای ممکن استفاده کنید
  • عنوان کلمات کلیدی غنی را به تصاویر اضافه کنید
  • شعار کلمات  کلیدی غنی را در پایین صفحه اضافه کنید
  • کلمات کلیدی را در سر صفحه (هدر) اضافه کنید
  • از متن پررنگ برای کلمات کلیدی استفاده کنید.  این کار ممکن است رتبه مفیدی را ارائه دهد ولی ممکن است صفحه وب شما را  گیج کننده و به هم ریخته نشان دهد پس با احتیاط از آن استفاده کنید.

یک مثالی از انواع ویرایشهایی که شما ممکن است بخواهید بر روی سایت خود اعمال کنید.

17

پیشنهادهای بهینه سازی متن برای یک صفحه نمونه

گردآوری کننده: سمانه عمارلو

درباره ammarlu

این مطالب را نیز ببینید!

الگوريتم جديد پنگوئن گوگل

راه هاي مقابله با الگوريتم جديد پنگوئن گوگل

• راه هاي مقابله با الگوريتم جديد پنگوئن گوگل : يکي از بزرگترين مشکلات و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *