صفحه اصلی / آموزش بهینه سازی سایت / تاثیر بروز بودن سایت در سئو سایت

تاثیر بروز بودن سایت در سئو سایت

بروز بودن سایت در سئو سایت نقش بسیار زیادی دارد یکی از مهم ترین دلایل باعث می شود ربات های گوگل به صورت مداوم و بیشتر از پیش به سایت شما سر بزنن و مطالب رو کرال کنن حتما این مورد رو توجه داشته باشید که کمیت مهم نیست بلکه کیفیت مطالب هست که از اهمیت بالایی برخوردار هست در صورتی که شما روزی ۱۰۰ مطلب کپی ارسال کنید نتنها پیشرفت نمیکنید بلکه سایت شما از دیدگاه گوگل سایت اسپم شناسایی میشه، زنده بودن سایت یکی از ایتم های اساسی در سئو سایت می باشد که مورد آنالیز و بررسی گوگل قرار می گیرد. اکتیو بودن سایت و اینکه چه میزان ترافیک در سایت شما وجود دارد مهم می باشد و در واین میان تولید محتوا در زنده بودن سایت و نیز اکتیو بودن آن اثرگذار می باشد.

زنده بودن سایت که با تولید محتوا ایجاد می شود می تواند علاوه بر اینکه سایت شما را اکتیو نشان دهد ،می تواند ترافیکی از کاربران را به سمت سایت شما هدایت نماید. محتواهایی که شما تولید می کنید می تواند در کلمات کلیدی و نیز عبارات مختلف نشان داده می شود و این قرارگیری لینک سایت شما ، فرصت هدایت کاربر و ترافیک را به سایت شما فراهم می نماید.

بازاریابی محتوا در سئو سایت

بازاریابی محتوا که با تهیه مطالب با کیفیت و نیز سودمند برای کاربران اجرا می گردد می تواند لیستی از مطالبی که مورد نیاز خوانندگان سایت شما است اعمال گردد. اینکه لینک شما در نتایج جستجو قرار گیرد می تواند ترافیک بالایی را برای شما ایجاد کند. علاوه بر این اشتراک گذاری این محتوا در شبکه های اجتماعی و نیز دیگر سایت ها می تواند عاملی در قدرت و اعتبار صحه سایت شما گردد.

آپدیت سایت و در واقع بروز رسانی آن یکی از نکاتی است که در تمام نوشته های من به چشم میخورد اما دلیل این همه تأکید روی این مطلب چیست؟ چرا باید سایتی بروز و در حال تولید محتوای جدید داشته باشیم؟ اگر سایت ما بصورت منظم آپدیت نشود، چه ایرادی می توان به آن وارد نمود؟ تفاوت یک سایت ساده که هر چند هفته یک بار، خبری چند خطی درباره فعالیتهای شرکت به آن افزوده میشود با سایتی که حداقل هر هفته یک مطلب جدید درباره فعالیتهای خود، روش آن و منافع تولید شده از آن فعالیتها برای جامعه منتشر میکند، در چیست؟

پویایی؛ جذاب است

اولین و مهمترین نکته ای که باید به آن در این باره اشاره نمود، این است که پویایی و متغیر بودن محیط وب سایت شما، باعث جذب بازدید کننده می شود. وقتی شما مطالب جدیدی برای عرضه به بازدیدکنندگان داشته باشید قطعاً افراد علاقه مند به موضوع فعالیت شما، وب سایت شما را تبدیل به یکی از منابع اصلی خود خواهند کرد و این یعنی شما برای خودتان بازدیدکننده ی وفادار ساخته اید… .

اجازه بدهید مثالی بزنم: فروشگاهی را در نظر بگیرید در پرتردد ترین منطقه شهر، این فروشگاه به فروش پوشاک مشغول است اما تمام مدل های لباسی که عرضه میکند مربوط به حداقل ۱ سال پیش هستند. به نظر شما مشتری که وارد این فروشگاه می شود، آیا چیزی میخرد و اگر بخرد، آیا باز هم برخواهد گشت یا از این به بعد به سراغ یک فروشگاه بروز تر می رود تا لباسهای مد روز را تهیه کند؟

داستان بروز رسانی سایت نیز حالت مشابهی دارد: بازدیدکننده با دیدن مطالب جدید در سایت شما پی به حرفه ای بودن شما در بیزینستان می برد و این باعث می شود تا بازدیدهای بعدی را نیز انجام دهد و در نهایت شانس خرید وی را افزایش می دهد.

بروز رسانی تصاویر

بخش دیگری از بروز رسانی سایت، مربوط به تصاویر به کار برده شده در آن می شود. مخصوصاً اگر بخشی به نام گالری عکس در سایت خود دارید، اینکه با افزودن عکس های جدید آن را آپدیت کنید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مورد اینطور فرض کنید که شما یک آتلیه عکاسی دارید اما در تمام ۱۲ ماه سال و از آغاز فعالیت، عکسهایی که به عنوان نمونه قرار داده اید، تغییری نکرده اند. با این حساب گواه فعال بودن و با کیفیت بودن فعالیت شما، چیست؟

از این گذشته، افزودن تصاویر مناسب و مرتبط، تأثیر مستقیم بر میزان جذب بازدیدکننده و تشویق وی به بازدید مجدد از سایت دارد.

کسب و کار آنلاین شما با آپدیت سایتتان است که زنده و سودده می شود نه تنها با طراحی سایت!

منبع: http://seoha.ir

درباره ammarlu

این مطالب را نیز ببینید!

بهینه سازی فروشگاه اینترنتی

بهینه سازی فروشگاه اینترنتی

بهینه سازی فروشگاه اینترنتی یکی از جنبه های مهم برای ایجاد رقابت و برتری  گرفتن از …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *