صفحه اصلی / آموزش بهینه سازی سایت / افزایش عضو در شبکه های اجتماعی

افزایش عضو در شبکه های اجتماعی

افزایش عضو در شبکه های اجتماعی : امروز، بسیاری از نویسندگان وبلاگ های مشهور و موفق، پول زیادی را به دست آورده و شرکت های خودشان را مدیریت می کنند.
چیزی که تنها با یک دوربین، یک لپتاپ و استفاده از چند استراتژی صحیح شروع شده و میلیون ها دنبال کننده و طرفدار ایجاد کرده است. همینطور با برخی از برندهای بزرگ در سراسر دنیا ارتباطاتی نیز به وجود آورده اند.

افزایش عضو در شبکه های اجتماعی و بهبود رهبری در وبلاگ نیز از شرایطی ست که برای نویسندگان وبلاگ ها رخ می دهد.

کسب و کارها اهمیت رسانه های اجتماعی، بلاگ ها  و بسیاری از خوانندگان آنها و دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی را در افزایش فروش خود درک کرده اند.

در این پست، راهنمایی هایی را برای اینکه بتوانیم دنبال کننده های خود را در شبکه های اجتماعی افزایش داده و در دنیای دیجیتال تاثیرگذار موفقی شویم قید می شود. پس همراه با پدیده فکر مهتر بمانید.

راه های افزایش عضو در شبکه های اجتماعی چیست ؟

۱- استراتژی، می تواند ۲ میلیون دنبال کننده برای شما ایجاد کند

بزرگ ترین اشتباه این است که گمان کنید نوشتن مقالات بسیار خوب و تهیه عکس های بی شمار برای تبدیل شدن به یک بلاگر سازماندهی شده و موفق کافی ست! اگر چه محتوا نقش بسیار ضروری دارد اما مهم ترین بخش برای دستیابی به مخاطبان استراتژی ست. یکی از این استراتژی ها جهت استفاده، ابزارهای بررسی و تحلیل در بلاگ و رسانه های اجتماعی می باشد.
تعیین کنید که چه نوع محتوایی بیش تر از سایرین به اشتراک گذاشته شده و چه محتوایی توجه مردم را بیش تر جلب می کند؟ (براساس گزینه ی لایک) پس از مشخص شدن آنها، به تولید این نوع از محتوا بپردازید.

استراتژی دیگر، مطالعه کردن درباره کلماتی ست که در عناوین و تصاویر مقالات استفاده می شود که این مورد هم براساس مواردی ست که بیش ترین مخاطب را جذب می کند.

۲- محتوا، نقش “پادشاه” را دارد

اگر انتظار دارید در مدت زمان ۵ دقیقه قادر به نوشتن یک مقاله باشید یا عکسی ناب تهیه کنید بخاطر داشته باشید که می تواند توسط میلیون ها خواننده و دنبال کننده موردتوجه قرار گرفته و به اشتراک گذاشته شود.

پس قبل از اینکه عکسی تهیه کنید، مناطقی را که بیشترین عکسبرداری در آنها صورت گرفته را در گوگل جستجو کنید. به بخش هایی که بتوان عکس های ناب تهیه کرد سفر کنید. برنامه ریزی کنید. تنظیمات مخصوص عکس را ایجاد کنید و از طریق نرم افزارهای متعدد موجود، به ویرایش عکس بپردازید.

در ابتدا، مطالعه کردن اصول اولیه عکاسی می تواند این اطمینان خاطر را ایجاد کند که عکس های باکیفیت بالایی را تهیه می کنید.
هر مقاله و عکسی که تهیه می کنید باید قادر باشد مخاطب را به گفتن “WOW ” تشویق کند که این امر به اصطلاح “فاکتور wow” نامیده می شود.

به طور کلی پیشنهاد می کنیم که بهتر است چیزی منتشر نکنید تا اینکه بخواهید یک مطلب معمولی نشر دهید!

۳- اصل ها برنده می شوند

زمانی که حرف از متفاوت بودن و خلاق بودن در دنیای دیجیتال مطرح می شود باید هر چیزی که در مدرسه آموخته اید را فراموش کرده و همه قوانین را بشکنید.

هرچه محتوت خاص تر و اصل تر باشد مخاطب بیش تری جذب خواهد کرد. شما قرار نیست چیزی را بنویسید که موردپسند همه ی مردم باشد، فقط لازم است بدانید که آنها به دنبال دیدن و شنیدن چیزهای متفاوتند!

حتی اگر راحت نیستید که آنها مشخصات شما را شناسایی کنند می توانید از نام مستعار استفاده کنید. این کار هیچ مشکلی ندارد!

از تکرار پست هم پرهیز کنید و به خاطر بسپارید که مردم نوشته های شما را دنبال می کنند چون علاقه مندند که از دیدگاه های شما باخبر باشند! ویژگی مشترک همه ی نویسندگان موفق در وبلاگ ها و وبسایت ها ایجاد محتوای اصل، ناب و منحصربفرد می باشد.

بازدیدکنندگان این مطلب، مطالب زیر را هم مطالعه کرده اند :

سئو در سال ۲۰۱۷

انتخاب کلمات کلیدی برای فروشگاه اینترنتی

۷ اشتباه رایج در انتخاب کلمات کلیدی سایت

تاثیر تنوع لینک در رنکینگ

مدیریت شبکه های اجتماعی

منبع: http://cstland.com

درباره ammarlu

این مطالب را نیز ببینید!

موارد نفرت برانگیز سئو در گوگل

موارد نفرت برانگیز سئو در گوگل

سئو در گوگل مواردی هستند که می بایست را رعایت نمایید تا در نتیجه های …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *