صفحه اصلی / آموزش بهینه سازی سایت / سئو و مهمترین نبایدها در ارتقاء و بهینه سازی وب سایت

سئو و مهمترین نبایدها در ارتقاء و بهینه سازی وب سایت

سئو و مهمترین نبایدها در ارتقاء و بهینه سازی وب سایت: مواردی که باید به ذهن سپرده و استفاده از آنها را در سئو سایت ترک نمایید تا همیشه به نتایج بسیار بهتری در رتبه بندی نتایج جستجو برسید.

در صورتی که علاقه مند به سئو هستید و با درجهت ارتقاء سایت خود در موتورهای جستجوی وب همچون گوگل تلاش می نمایید موارد ذیل را به ذهن سپرده و استفاده از آنها را ترک نمایید تا همیشه به نتایج بسیار بهتری از نتایج جستجو و بهینه سازی وب سایت خود دست یابید.

مهمترین نبایدها در بهینه سازی سایت و سئو:

استفاده از چندین دامین: سایت شما تنها باید با یک نام دامنه یا دامین در دسترس باشد و بقیه به یکی ریدارکت شود.

صفحه اینترو یا ورودی بدون محتوا همچون انتخاب زبان

صفحات و منوی فلش: در بهینه سازی وب سایت، شما باید استفاده از صفحات فلش را کاهش داده و خصوصا از منوهای فلش هیچ وقت استفاده ننمایید.

– پنجره های پاپ آپ زیاد

عنوان یکسان برای صفحات سایت

– به کار بستن متون ریز و مخفی برای نتایج بهتر در موتورهای جستجو

کلمات کلیدی نامرتبط با مطلب صفحات

استفاده بی مورد، زیادی و مکرر از یک کلمه حتی کلمه کلیدی

لینک هایی با عنوان نامرتبط مثلا ” اینجا کلیک نمایید “

لینک های خروجی به سایت هایی با رنک پایین و بازدید کم

ثبت نام مکرر در موتورهای جستجو

– ثبت مکرر سایت در دایرکتوری های رایگان

صفحات مشابه در سایت

اشتباهات رایج در تنظیم تگ تایتل (عنوان صفحه) در بهینه سازی سایت و سئو

رایجترین اشتباهات در تنظیم تگ تایتل یا همان عنوان صفحه در بهینه سازی سایت و سئو کدامند؟

 – نام سایت در تگ تایتل: قرار دادن نام دامین در تگ عنوان صفحه

عنوان طولانی: تعیین عنوان طولانی تر از ۷۰ کاراکتر یا حرف جهت عنوان صفحه

عنوان خیلی کوتاه: گرچه عنوان کوتاه می تواند جذاب و زیبا باشد، ولی چرا نباید از بهترین مکان برای معرفی صفحه خود به مردم و موتورهای جستجوی بهترین استفاده را نبریم.

صفحه اصلی در تایتل: قرار دادن کلماتی همچون صفحه اصلی، خانه یا صفحه نخست در تایتل صفحات وب

عدم استفاده از کلمات کلیدی: هدف عنوان صفحه اینه که به جسجوگران بگه که این صفحه در مورد چیه. پس عدم استفاده از کلمات کلیدی یک اشتباه بزرگ است.

فقط استفاده از نام تجاری یا برندی خاص: چرا که بهترین عنوان می تونه به معرفی محصولات یا خدماتی که در صفحه مورد نظر ارائه می شن هم بپردازه!

نادیده گرفته اولین کلمات: تحقیقات ثابت کرده که جستجوگران و کاربران موتورهای جستجوی وب زمان بسیار کمی رو برای خواندن قرار می دن و توجه به چند کلمه اول بسیار بیشتر از بقیه است.

عدم درج مکان در صورت مهم بودن: در صورتی که فعالیت شما مثلا به یک شهر اختصاص داره چرا اون رو در عنوان صفحه استفاده نکنیم.

استفاده زیاد از کلمات کلیدی: به نحوی که برای کاربران به شکل یک اسپمر جلوه کنه! و امکان کلیک روی اون رو کم کنه.

منبع: seoexpert

درباره ammarlu

این مطالب را نیز ببینید!

5 نکته افزایش سئو سایت

۵ نکته افزایش سئو سایت

در این مقاله آموزش سئو ۵ نکته افزایش سئو سایت در سال ۲۰۱۷ معرفی شده …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *