صفحه اصلی / شبکه های اجتماعی / انتشار محتوای جدید برای سئو سایت

انتشار محتوای جدید برای سئو سایت

انتشار محتوای جدید برای سئو سایت: یکی از سوالاتی که برای سئو مطرح است این است که هر چند وقت یک بار محتوای جدید در سایت انتشار دهیم؟ لازم است هر روز یک مطلب جدید نشر کنیم یا دو سه پست در هفته کافی است؟

هیچ پاسخ مشخصی برای این سوال وجود ندارد. این موضوع بستگی به نوع سایت شما دارد. گوگل و دیگر موتورهای جستجو به دنبال کیفیت خوب و محتوای مرتبط برای نمایش در نتایج جستجو هستند و تازگی مطلب فقط یکی از فاکتورهایی است که آنها در الگوریتمهای رتبه بندی خود درنظر میگیرند.

برای کمک به تصمیم گیری شما در این رابطه، پیشنهاداتی در این مقاله ارائه میگردد.

لزوم انتشار محتوای جدید به صورت روزانه

چنانچه شما صاحب یک سایت خبری، تفریحی، ورزشی و یا جشنواره ای هستید قاعدتا در طول روز بارها مطلب جدید قرار می دهید تا محتوای سایت خود را به روز نگه دارید. اما چنانچه سایت شما دارای مطالبی نظیر کاهش وزن، تغذیه، آموزش، سفر و … باشد در طول روز تغییرات جدیدی در این موضوع اتفاق نمی افتد یا به ندرت پیش می آید و احتمالا بتوانید به صورت هفتگی چند مطلب جدید در سایت خود قرار دهید. قطعا باید از این زمان برای درست کردن پست ها، بهینه کردن عنوان آنها، تبلیغ پستهای قدیمی تر و کار روی استراتژی بازاریابی اینترنتی خود استفاده کنید.

رقبای شما چگونه عمل میکنند؟

بررسی کنید که سایتهای رقیب شما که دارای موضوعی هم دسته با شما هستند چه روالی برای انتشار پست هایشان دارند. آیا آن ها روزانه مطلب ارسال میکنند یا چندین بار در روز، و پستهای ارسالی آنها چقدر طولانی و درباره چه موضوعاتی است.

آیا هیچ نفعی انتشار محتوای جدید برای سئو سایت به صورت روزانه وجود دارد؟

انتشار پست به صورت مرتب (روزانه یا سه چهار بار در هفته) برای سئوی سایت مزایایی دارد. اول اینکه صفحات جدیدی برای کرول و ایندکس کردن موتورهای جستجو برای سایتتان ایجاد میکنید. دوم اینکه به خوانندگان خود امکان بازگشت مجدد به سایتتان می دهید و سوم اینکه این ترکیب میتواند به سایت شما امکان بازنشر بیشتر در شبکه های اجتماعی و دیگر سایتها و در نتیجه لینک های عالی بیشتر و همچنین خوانندگان با ارزش تر بدهد.

نظر گوگل در رابطه با انتشار محتوای جدید چیست؟

تعداد زیادی ویدئو وجود دارد که در آن مت اسکات از مدیران گوگل درباره اهمیت انتشار محتوای جدید و تازه صحبت کرده است. به نظر گوگل محتوای سایت باید به روز و تازه نگهداشته شود اما به این معنی هم نیست که اجبارا باید هر روز یا هر هفته مطلب ارسال کنید. آنچه مهم تر است کیفیت این محتواها است و نه استمرار نشر آنها.

استفاده از محتوای ایجاد شده توسط کاربران سایت

یک راه بسیار خوب برای ایجاد محتوای جدید در سایت بدون آنکه مجبور باشید مقاله را خودتان بنویسید، ایجاد امکان ارسال مطلب و نظر و پاسخگویی به سوالات توسط خود کاربران است. این موضوع خیلی هم ساده نیست و سایت شما حتما باید بازدیدکننده زیادی داشته باشد اما راهی است که محتوای سایت را به روز نگه میدارد.

روش کار پیشنهادی برای ارسال مطالب جدید

با توجه به توضیحات ارائه شده در بالا، میتوان جمع بندی به این صورت داشت:

  • یک روال ثابت برای ارسال مطلب داشته باشید. زمان خاصی در روز یا هفته را انتخاب کنید و پستهایتان را در همان زمان مشخص ارسال کنید.
  • به خواست خوانندگان خود توجه کنید. خودتان را جای بازدیدکنندگانتان گذاشته و ببینید آن ها دوست دارند هر چند وقت یکبار از شما پست جدید ببینند.
  • آمارهای سایتتان را مورد بررسی قرار دهید. ببینید زمانی که مثلا دوبار در هفته مطلب ارسال میکنید وضعیت سایتتان با زمانی که هر روز پست میدهید چه تفاوتی دارد.
  • چنانچه احساس کردید آپدیت مرتب سایت آن بازدیدکننده و نتیجه ای را که انتظار دارید به شما نمی دهد، تعداد دفعات آپدیت سایت را کم کرده و در عوض به دنبال روش های دیگری برای بالا بردن ترافیک سایتتان نظیر فعالیت در شبکه های اجتماعی، بازاریابی از طریق اینستاگرام و نرم افزارهایی از این دست باشید.

منبع: https://behpishro.com

درباره ammarlu

این مطالب را نیز ببینید!

افزایش عضو در شبکه های اجتماعی

افزایش عضو در شبکه های اجتماعی

افزایش عضو در شبکه های اجتماعی : امروز، بسیاری از نویسندگان وبلاگ های مشهور و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *