صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / سئو در سال ۲۰۱۷

سئو در سال ۲۰۱۷

فاکتور های سئو در سال ۲۰۱۷

سئو همواره در حال تغییر است. الگوریتم های گوگل هر ساله توسعه پیدا می کنند و دقت بیشتری در رتبه بندی سایت ها اتخاذ می کنند. با نزدیک شدن به سال ۲۰۱۷ میلادی، لازم دانستیم که اطلاعاتی را در مورد سئو در سال ۲۰۱۷ در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. در این مقاله سعی کردیم با ترجمه بخشی از بلاگ گوگل در مورد سئو در سال جدید ، مطالب کاربردی در زمینه بهینه سازی سایت را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. در ادامه این پست با ما همراه باشید.

سئو در سال ۲۰۱۷

با نزدیک شدن به اواخر سال ۲۰۱۶ و آغاز سال جدید میلادی ، تغییراتی در بحث سئو و بهینه سازی سایت مشهود است. این تغییرات در فاکتورهای مختلف بروز کرده است. البته اصلی ترین بخش سئو ، قبل از شروع بهینه سازی ، بحث سئو بیس بودن طراحی سایت است که بسیار مهم است و پایه و اساس سئو را تشکیل می دهد. با این وجود برخی از مهم ترین فاکتور های سئو در سال ۲۰۱۷ به شرح زیر است:

گجت ها

گجت ها در واقع برای شناسایی نحوه نمایش سایت در صفحه نمایش های مختلف طراحی و اجرا شده اند. از سال پیش طراحی سایت به صورت رسپانسیو مورد توجه موتور های جستجو قرار گرفت. از آن زمان تا کنون یکی از فاکتور های مهم در رتبه بندی سایت ها ، بحث رسپانسیو بودن طراحی سایت و واکنش گرایی آن است. بدین معنی که سایت هایی که در صفحه نمایش های مختلف نظیر تبلت ، لب تاپ ، تلفن های هوشمند و غیره به خوبی نمایش داده می شوند، در مقایسه با سایت های غیر رسپانسیو امتیاز بیشتری دریافت می کنند. گجت ها در سال ۲۰۱۷ نیز به عنوان یک فاکتور اصلی در سئو مطرح هستند بنابراین در طراحی سایت خود حتما مطابق با برنامه این گجت ها رفتار کنید تا از رقبای خود عقب نمانید.

AMP

عامل دیگری که در سئو ۲۰۱۷ باید به آن توجه کرد ، AMP است. بر مبنای این فاکتور ، زمانی که وب سایت شما در گوشی موبایل باز می شود، فقط متون اجرا می شوند و در نتیجه کاربر راحت تر می تواند در سایت شما جستجو کند. بر مبنای AMP، تصاویر پر حجم و گاها CSS هایی که سرعت بارگذاری سایت را تحت تاثیر قرار می دهند، در زمان نمایش سایت در گوشی موبایل حذف می شوند. این امر باعث می شود تا لود سایت در گوشی های هوشمند افزایش پیدا کند.

سرعت بارگذاری سایت

یکی دیگر از فاکتور هایی که از زمان های گذشته تا کنون در امر سئو و طراحی سایت بسیار مورد توجه بوده است، بحث لود و به عبارت دیگر سرعت بارگذاری سایت است. سرعت بارگذاری سایت نباید کند باشد. زیرا در این صورت کاربر سایت شما را ترک می کند. از آنجایی که امروزه در یک موضوع تعداد زیادی سایت وجود دارد، کاربر زمان زیادی را برای بارگذاری سایت صبر نمی کند و اگر سرعت لود یک سایت پایین تر از حد استاندارد باشد، سایت را بسته و به سراغ یک وب سایت دیگر می رود. یک راه مناسب برای اندازه گیری سرعت بارگذاری و لود سایت پس از طراحی سایت ، کمک گرفتن از سایت GTmetrix می باشد. این سایت سرعت لود را به شما نمایش می دهد و علاوه بر این عواملی را که موجب کاهش سرعت سایت می شوند را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

محتوا پادشاه است.

در سال ۲۰۱۷، محتوا همچنان پیشتاز در امر سئو و بهینه سازی سایت است. تولید محتوای بکر و مرتبط سال ها است که در سئو مهم بوده و اهمیت آن در سال ۲۰۱۷ بیشتر نیز شده است. اگرچه کلمات کلیدی نیز دارای اهمیت می باشند اما باید توجه داشته باشید که در سال جدید ، ربات های گوگل ، کلمات کلیدی را از داخل محتوای سایت شما به دست می آورند. از این رو در تولید محتوای بکر و مرتبط کوشا باشید.

جستجو محلی یا Local Search

در سال ۲۰۱۷، بحث جدیدی نیز در سئو مطرح خواهد شد که آن “جستجو محلی” می باشد. البته جستجو محلی مدتی است که معرفی شده است اما در سال ۲۰۱۷ از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد شد و به احتمال زیاد اجرایی می شود. سرویس مربوط به این جستجو ، Google My Business نام دارد که توسط شرکت گوگل ارائه شده است.

جستجوی صوتی

و در نهایت فاکتور دیگری که می تواند سئو در سال ۲۰۱۷ را تحت تاثیر قرار دهد، مبحث جستجوی صوتی است که طی آن گفتار به متن تبدیل شده و کاربر به راحتی می تواند بر مبنای آن به جستجو در سایت بپردازد. این فاکتور بیشتر زمانی که کاربر از گوشی تلفن برای جستجو استفاده می کند، کاربردی و مناسب است.

منبع: http://sitedesign-co.com

درباره ammarlu

این مطالب را نیز ببینید!

مخفی کردن کلمات کلیدی

مخفی کردن کلمات کلیدی

مخفی کردن کلمات کلیدی آموزش بهینه سازی سایت مخفی کردن کلمات کلیدی در متن یا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *