صفحه اصلی / شبکه های اجتماعی / سئو در اینستاگرام

سئو در اینستاگرام

سئو در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر میتواند زمینه های مختلفی داشته باشد. این موضوع از نظر بسیاری از طراحان سایت بدون قانون و طبق حدس و گمان می باشد.

بازاریاب ها از اهمیت رنک بالا در موتور های جستجو اطلاع دارند. سوال بزرگ برای بازار یاب ها و برند ها این است که ارزش اینستاگرام در سئو چقدر است؟ آیا در افزایش رتبه ی سایت تاثیر دارد یا فقط یک سرگرمی بصری است.

بدیهی است که تمامی روش های بدست آمده در این زمینه از طریق مهندسی معکوس می باشد و تا الان هیچ ریفرنسی از اینستاگرام اعلام نکرده است که چه الگوریتمی حاکم بر سبقت در سرچ را دارند.

آدم ها واقعا اینستاگرام را دوست دارند. شما باید اینستاگرام را به عنوان قسمتی از بهینه سازی کلی موتور جستجو بدانید

سئو در اینستاگرام رابطه مستقیم با ساخت هش تگ و همچنین میزان امتیاز و فالور های هر شخص دارد.

مطمئن شوید که پروفایل محصول تان را در اینستاگرام کامل کرده باشید. مثل تمام شبکه های اجتماعی دیگر مهم است که عکس های مناسبی ضمیمه ی پست های تان کرده باشید. بسیاری از افراد مستقیما به سایت شما نمی روند. استفاده از اینستاگرام بیشتر برای محصولات بصری توصیه می شود.

از هشتگ استفاده کنید. استفاده از هشتگ و کلمات مرتبط با برندتان می تواند در یافتن برندتان توسط افراد کمک کند.

همچنین می توان جوین بودن اینستگرام با گوگل پلاس شخص رو هم با تاثیر دانست.

به عنوان مثال با سرچ “خانه آرزو” در اینستاگرام می تونید خانه آرزو را مشاهده نمایید که طبق همین قوانین بدست آمده سئوشده است.

همه از جذابیت بیش از اندازه شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای ارتباط آنلاین در حال حاضر اطلاع داریم. آمارها نشان می‌دهند که بیش از ۸۵ درصد مردم در ایران شب‌ها با گوشی همراه خود به خواب می‌روند. این موضوع اگر چه حاکی از نکات منفی بسیاری است، اما می‌توان از آن استفاده‌های مثبتی نیز به عمل آورد. از این محبوبیت می‌توان در جهت بازاریابی و نشان دادن هر چه بیشتر محصولات و خدمات خود یا افزایش بازدید کننده سایت و سئوی سایت خود استفاده نمود. در زیر چندین روش برای بازاریابی با استفاده از اینستاگرام را توضیح خواهیم داد:

۱- آدرس سایت خود را در پروفایل اینستاگرام خود وارد کنید. حتی اگر سایتی نداشتید آدرس پروفایل گوگل یا لینکداین یا فیس بوک خود را درج کنید تا مخاطبانتان را به سمت آن صفحات هدایت کنید.

۲- عکس‌های در صفحه خود قرار دهید تا توجه مخاطبان را جلب کند. در میان انبوه عکس‌های قرار داده شده، عکس شما باید خصوصیتی داشته باشد که بازدید کننده روی آن توقف کرده سپس به سمت فالو کردن از شما پیش برود.

۳- در توضیحات پروفایل خود به جای درج اطلاعات کلیشه‌ای و توضیح مشخص کسب و کار خود، از جملاتی استفاده کنید که بازدیدکننده را وادار به دنبال کردن شما کند. مثلا بنویسید که چنین محصول و خدماتی را در کنار نکات مهم روانشناسی استفاده از آن در سایت شما پیدا خواهند کرد.

۴- چنانچه تخفیف یا فروش ویژه‌ای دارید آن را فقط و فقط در پروفایل اینستاگرام خود نوشته و از ارائه آن در سایتهای دیگر خودداری کنید.

۵- اگر مطالبی دارید که در تمامی سایتها انتشار می‌دهید، گاهی مطلبی انحصاری نیز در اینستاگرام خود قرار دهید.

۶- عکس پروفایل خود را هر ماه تغییر دهید تا برای دیگران تازگی داشته باشد و پروفایلتان کهنه و تکراری نشود. با این کار از دید تلگرام نیز کاربر فعال‌تری به شما می‌آیید که باعث می‌شود عکسهای شما بیشتر در نتایج جستجو قرار گیرد. برای این کار مثلا زمینه لوگوی خود یا حالت قرار گرفتن آن را تغییر دهید یا جمله‌ای به آن اضافه کنید.

۷- حتما به همراه عکس محصولات خود مطلب یا آموزشی درباره آن ها قرار دهید. مردم از تبلیغ محض کمتر استقبال می کنند تا مطالب آموزشی. قرار دادن آموزش باعث می‌شود شما در امور محصولات خود به عنوان یک متخصص به چشم آمده و مردم اعتماد بیشتری به شما کنند.

بازاریابی محصولات در اینستاگرام کار ساده ای می‌شود چنانچه شما این توصیه ها را انجام داده و همچنین از خود خلاقیت برای انجام کارهای دیگری که تازگی داشته باشند استفاده کنید.

منبع: http://www.webnegaran.co

 

درباره ammarlu

این مطالب را نیز ببینید!

الگوریتم جدید اینستاگرام

الگوریتم جدید اینستاگرام

الگوریتم جدید اینستاگرام :تغییرات بحث برانگیزی که اینستاگرام برای اولین بار در ماه مارچ اعلام …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *