صفحه اصلی / آموزش بهینه سازی سایت / عنوان مهمترین و همیشگی ترین فاکتور سئو

عنوان مهمترین و همیشگی ترین فاکتور سئو

“حقیقت همیشگی سئو” شما متن در صفحات فرود و عنوان مهمترین و همیشگی ترین فاکتور سئو است را یاد خواهید گرفت

این هفته عنوان ها را با هدف ایجاد بهترین حالت برای نفوذ به مخاطبین اصلی بهینه می کنید.

اشاره می کنیم چطور موتور جستجو سایت شما را می بیند و به آن رتبه می دهد.

شما لینک های داخلی را اعمال می کنید برای اینکه  ربات های موتورهای جستجو به راحتی به صفحه فرودتون دسترسی داشته باشند.

 با این پیشرفت در اینجا، سایت شما به صورت on-page  بهینه خواهد شد.

در زیر تکالیف روزانه ای که شما باید انجام دهید وجود دارد:

  • دوشنبه: عنوان صفحه
  • سه شنبه: متا تگ ها
  • چهارشنبه: متن سایت
  • پنج شنبه: لینک داخلی
  • جمعه: اجرا

در روز جمعه تمام تغییراتی که در سند ویرایش کردید را به همه ارائه می دهید. اگر در کارتون کوتاهی کنید مجبور می شوید که در جمعه کار ویرایش را انجام دهید! از دوشنبه برای پنجشنبه سرنخ بگیرید. تمرکز بر روی این رویکرد باعث بهره مندی بهتری خواهد شد.

دوشنبه: عنوان صفحه

عنوان مهمترین و همیشگی ترین فاکتور سئو

عنوان صفحه در اولین خط متن قابل کلیک در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده می شود. این در الگوریتم رتبه بندی موتور جستجو ارزش کمی ندارد. عنوان صفحه HTML  یکی از مهم ترین نقطه بهینه سازی در وب سایت شما می باشد.

رویکرد بهینه سازی سایت بیشترین تاثیر را در رتبه سایت خواهد گذاشت و باعث می شود بازدیدکنندگان بیشتری وارد سایت شما شوند.

نکته: بیش از اندازه کلمه کلیدی را تکرار نکنید.

بیشتر موتورهای جستجو فقط ۷۰ کاراکتر اول را با فضای خالی را جزء عنوان سایت در نظر می گیرد پس کلمه کلیدی را در ۷۰ کاراکتر اول عنوان قرار دهید.

کلمات کلیدی عنوان صفحه html شما در الگوریتم رتبه بندی موثر خواهد بود. شما می توانید دو ویا سه کلمه کلیدی که در عنوان صفحه اصلی قرار دهید.

نام سازمان شما باید متفاوت از رقباتون باشد و با کسب و کارتون مرتبط باشد. حتی در شعارتون از کلمات کلیدی استفاده کنید. شعار باعث جذب بازدید کننده به سایت می شود.

عنوان صفحات را منحصر به فرد قرار دهید از یک عنوان یکسان برای چند صفحه استفاده نکنید.

هر یک از صفحات فرود خود را به زیر مجموعه منحصر به فرد از کلمات کلیدی هدف قرار دهید ،شما همیشه می توانید یک زاویه مختلف برای هر عنوان صفحه پیدا کنید. به هر یک از صفحات فرود خود فرصتی برای درخشش در محاسن خاص خودش بدهید. اگر بخش های سایت خود را به خوبی نام دهید، می تواند یک راه موثر برای نمایش کلمات کلیدی باشد.

برای مثال: یک فروشگاه مبلمان ممکن است عنوان صفحه فرود آن “مبلمان فرانک – مبلمان پاسیو یا ترکه یا چوب کوتاه” باشد. پیمایش متن خیلی کوتاه می باشد و شامل کلمات کلیدی هدف می باشد.

اما بیشتر سایت ها از این روش استفاده نمی کند، و شما کلماتی مانند “شاخص”، “صفحه اصلی” یا “محصولات ما”  را در این سایت ها می بینید. این سایت ها نمی خواهند تا جای بهتری برای حفظ پیام بازاریابی هدف خود شون داشته باشند.

برای بدست آوردن فرمول سایت های بزرگ و بلاگها فکر کنید. اگر سایت شما حاوی تعداد زیادی از صفحه فرود است ، شما نوشتن یک زوج از فرمول را به خوبی انجام می دهید.

الگویی مانند سس جو { نام سس}  می تواند داخل چاشنی عنوان برای بخش های بزرگی از وب سایت شما ترجمه شود.

بلاگرها، یک فرمول ساده برای عنوان “نام بلاگ” ، “عنوان پست” می تواند باشد.

درتجربه ما عناوینی که حرف اول آنها بزرگ هستند بیشتر کلیک می شوند.

عنوان صفحه اصلی را “خانه” نگذارید و همچنین “خوش آمدید” در کل کلمات خوبی نیستند . ما فکر می کنیم عنوان شما باید بیشتر از این موارد را بیان کند.

ترجمه: سمانه عمارلو

ادامه مطلب

 

درباره ammarlu

این مطالب را نیز ببینید!

رابطه فلش با سئو سایت

رابطه فلش با سئو سایت

در ابتدا نکات عمومی و مشکلات معمول این پلتفورم را بررسی میکنیم . رابطه فلش …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *